Pytania i odpowiedzi

REJESTRACJA

Zakładanie konta nie jest konieczne. Można dokonać zakupu poprzez „zakup bez rejestracji”

Należy kliknąć “rejestracja/załóż konto” i postępować zgodnie z instrukcją, która się pokaże.

ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

Na swoim koncie, w zakładce “Moje zamówienia” możesz przeglądać bieżące i zrealizowane zamówienia. Możesz tam również sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie lub je anulować. Klikając na “Zobacz zamówienie”, zobaczysz jego szczegółowy opis (np. datę złożenia zamówienia lub status opłaty). W tej sekcji możesz również śledzić swoją przesyłkę – w tym celu kliknij w “Śledzenie dostawy online”

Tak, te adresy mogą być różne, jednak muszą być w jednym kraju. Wystarczy, że odznaczysz pole, na którym jest napisane: “Adres mojego rachunku i adres dostawy są takie same” i podasz inny adres rachunku.

We have been selling stuff for the last few years. You can visit us at our shop in the town, prescription we are open from 9am to 5pm every day apart from Sunday when we are open from 10am to 4pm and directions are on our Contact Us page.

If you don’t want to leave to comfort of your own home, shop why not have a look at our online store. We have some great new lines and also some fantastic seasonal offers on many of our ranges with up to 75% off if you’re lucky before stocks run out.

Dostępne opcje to: PayPal, Przelewy24 orazcPrzelew tradycyjny.

Kilka minut po tym, jak zamówienie zostało złożone, wyślemy do Ciebie e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia i zawierający numer zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail potwierdzającej zamówienie, sprawdź spam w swojej poczcie. Jeśli używasz poczty Gmail, sprawdź folder z ofertami promocyjnymi. Jeśli zamówienie zostało złożone przed chwilą, jego zarejestrowanie w systemie może zając nawet 5 minut. Jeśli w podanym przez Ciebie adresie e-mail jest literówka, nie będziemy mogli wysłać wiadomości, która trafi do Ciebie. Ale nie przejmuj się, Twoje zamówienie zostanie przesłane do realizacji.

Jeśli zakupiono produkty przy pomocy PayPal czy Przelewy24, nie musisz się z nami kontaktować. Numer swojego zamówienia znajdziesz w zakładce ‘szczegóły zakupów’ – Użyj tego, aby monitorować zamówienie.

Zanim złożysz zamówienie, sprawdź, czy wszystkie wprowadzone przez Ciebie dane są poprawne. Albo jeszcze lepiej, stwórz konto, na którym zapiszesz swoje dane potrzebne do kolejnych zakupów. Można wtedy sprawdzić swoje ostatnie zamówienia po zalogowaniu się w zakładce “Moje konto”.

Bardzo nam przykro, że Twoje zamówienie zostało anulowane. Dość trudno jest podać konkretny powód, dlaczego tak się stało. Więcej informacji o Twoim zamówieniu i jego anulowaniu znajdziesz w “Monitorowaniu zamówienia”. Proponujemy ponownie zamówić produkty. Jeśli Twoje zamówienie lub jego część zostały anulowane, zwrócimy Ci pieniądze za niedostarczone/anulowane produkty.

Znajdź ikonkę koszyka, która umieszczona jest w prawym górnym rogu na każdej stronie naszego sklepu. Po jej kliknięciu otworzy się zakładka z zawartością tego koszyka. Możesz na niej zmienić rozmiar, klikając przycisk “Edytuj” poniżej wybranego produktu. Usunąć produkt, klikając przycisk “Usuń” poniżej wybranego produktu. Zmienić ilość zamawianych produktów, klikając okienko z liczbą produktów i wybierając liczbę, jaką chcesz otrzymać.

Po otrzymaniu wiadomości mailowej z potwierdzeniem jego nadania.

Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem po prawidłowym złożenie zamówienia. Jeśli otrzymasz e-mail z informacją o wysyłce, oznacza to, że Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji. Możesz sprawdzić status swojego zamówienia dzięki monitorowaniu zamówienia. Dowiedz się, na jakim etapie jest jego realizacja wchodząc na swoje konto.

Dokonaj przelewu zamówienia na poniższe dane. W tytule wpisz numer zamówienia.

BeautifulBody – Wiesława Siniakowicz
ul. Ołówkowa 1b/5
05-800 Pruszków
nr. konta ING BANK ŚLĄSKI:
89 1050 1924 1000 0092 3267 2312

Następnie wyślij potwierdzenie na kontakt@athleticworld.pl

Skontaktuj się z nami i podaj numer zamówienia i dane na jakie zostało złożone zamówienie. Napisz na kontakt@athleticworld.pl

ZWROTY/WYMIANY/REKLAMACJE

Po dokonania wszelkich formalności, zwrot dokonywany jest w ciągu 14 dni roboczych.

Tak jest to możliwe. Zapoznaj się z tematem “Wymiany” na naszej stronie.

Możesz wymienić je na rzeczy w innym rozmiarze. Więcej informacji na naszej stronie o możliwościach wymiany.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

DOBÓR ROZMIARU

Kieruj się tabelą rozmiarów oraz dodatkowymi wskazówkami zawartymi w każdym opisie produktu.

Aktualna tabela znajduję w w opisie każdego produktu oraz ogólną tabelę dla znajdziesz tu