Przedmioty sprzedaży są to produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wady prosimy o kontakt.

  1. W tym celu złóż wniosek o reklamacje produktu –  do pobrania tu.
  2. Wyślij reklamowany produkt z dołączonym formularzem.
  3. Po otrzymaniu produktu ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w ciągu 14 dni roboczych.
  4. W ramach reklamacji możesz zgłaszać następujące żądania: wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada towaru jest istotna.

Adres wysyłki reklamowanego produktu:

BeautifulBody – Wiesława Siniakowicz
ul. Ołówkowa 1b/5
05-800 Pruszków

WAŻNE, aby dopisać:  reklamacja AthleticWorld

 

UWAGA: Wypełniając formularz reklamacyjny należy podać niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).
Decydując się na złożenie reklamacji drogą wysyłkową pokrywasz koszty odesłania towaru.

! Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.